2012年5月9日水曜日

GW

5月5日はすごく天気がよかったので
ふと思いたって高尾山に行ってきました

Since May 5 was fine weather, I climbed Mount Takao. 


山頂にはたくさんの人でいっぱいでしたが
自然の空気がとても気持ちよかった〜

次の日は渋谷に新しくできたヒカリエに行ってきました!
所々に置いてある休憩する椅子やトイレなどとてもおしゃれでした

雑貨屋さんもたくさん入っていて素敵でした

来週は表参道で打ち合わせがあるので東急プラザもチェックしよう♫


Natural air was very pleasant although the summits of the mountain were many people. 


It has carried out to "Hikarie" on the next day.
The chair and toilet which relax were foppish. 

There were many good stores. 

Since there will be a meeting in Omotesando next week, I will also check the Tokyu plaza♫










0 件のコメント:

コメントを投稿